آموزش xx آموزش

آموزش آموزش آموزش

آموزش xx آموزش

آموزش آموزش آموزش

فاحشه...فرشته لعنت شده

یکی از واقعیتهای جامعه وجود قشری بنام فواحش میباشد.فواحش در گدشته مردمان قابل تاییدی بودند.آنها زنانی بودند که در معابد بین راه زندگی میکردند و خود را وقف خدا یا الهه ای کرده بودند.آنها تمام عمر را به خدمت کردن به مسافران بین راهی می گذراندند.اما پس از قدرت گرفتن اخلاقیون آنها بساطشان برچیده شد و در نتیجه به قشرهای پنهان جامعه پناه بردند اگرچه باز هم زیر چکش اخلاقیون بودند چون هرجا که اسمی از فواحش می آمد چهارچوب بدنشان میلرزید زیراکه آنها پوچی و توخالی بودن افکار اخلاقیون حرفه ای را نشان می دادند و تازه یک زبون هم روش در می اوردند! این پس زدگی اجتماعی باعث شد که فحشا کم کم بصورت تجارت در بیاید.در واقع اشکال کار فواحش نیز همین است که آنها احساسات زیبای ناشی از روابط جنسی رو با پول تعویض کردند و در نتیجه ارزش اون رو تا سر حد یک کار کثیف پایین آوردند.این نمایش ناگزیر، باعث شد تا اخلاقیون بدتر جیغ و داد راه بندازند! چون اونها فکر میکنند اگر از چیزی حمایت نکنند مسؤلیتی هم در قبالش ندارند! اما امروز با این مقدمه به دو مورد دیگر خواهیم پرداخت که تا بحال کمتر در موردش صحبت شده….
1-نگاه مغرضانه به زنان ….واقعیت اینه که همانطور که عفت و پاکدامنی یک جنبه مسائل جنسی به حساب می آید فحشا نیز جنبه دیگر اون میباشد.جنبه ای که جامعه شرمگین از ابراز اون و ناگزیر از پذیرشش میباشد. مسئله اینه که تا اسم فاحشه میاد همه زرتی عکس یک زن هرزه رو تو مغزشون حک میکنند در حالیکه این واقعاً یه ظلمه دیدگاهیه چون عملاً مردانی هم که با آنان هم بستر هستند جزو فواحش بحساب می آیند. این مردان افرادی هستند که بدلیل عدم تربیت درست جنسی مدام نیاز به ایجاد رابطه دارند.در واقع درستش این است که ما بدلیل وجود فواحش مرد احتیاج به فواحش زن داریم. این دو گروه هم لازم و ملزوم یکدیگر هستند و واقعاً برای کنترل جامعه دسترسی آنها به یکدیگر ضروری میباشد. اشتباه دیگر تفکر غلط زنهاست. خانمهای عزیز، اینکه زنی عین انسانهای عقب مونده فکر کنه بصرف اجازه به شوهر برای ایجاد رابطه با وی دیگر هیچ وظیفه ای نداره یه فکر پوچ و غلطه. اینجوری بدبخت میشین بخدا… ببینین، یه مرد باید حس کنه که زنش هم از این روابط لذت میبره و خواهان اونه. به اصطلاح زنش گرم رفتار کنه. در غیر اینصورت زن براحتی شوهر را به سمت بیرون پاس خواهد داد! خانمهای عزیز، خل بازی در نیارین تو رو خدا ! اگه بصرف تفکرات قدیمی از رابطه فرار میکنین و اون رو حق خودتون نمی دونید که ازش صاحب لذت بشین بزودی مردتون با کسی می خوابد که از این وضع اظهار تمایل میکنه! بیچاره میشین..من حتماً یه مطلب باید در مورد علل خیانت بنویسم … خب ، بحث به حاشیه نره . اما نکته اصلی اینه که بدونین فواحش انسان هستند و فقط مثل رفتگرهای بدبخت زحمتکشی میمونند که شغلشون مغبول اجتماعی نمیشه! اونها واقعاً وجودشون برای کنترل سلامت اجتماع ضروریه . بحث مفت هم نکنین چون اگر یک گروه نباشه اون یکی به قسمتهای دیگر سیب گاز خواهد زد! اونوقت هی برین صفحه حوادث روزنامه خبرهای جیز جیز بخونین! فواحش انسنانهای تنهایی هستند.آنها واقعاً مرض نداشتند که علیه غریزه بجنگند و فقط شرایط باعث این امر شده.شرایطی که برای هر کدام از ما هم اگر پیش میومد خیلی مال تر از اونها نمیشدیم!اونها همیشه تهمت میخورند، در خطر بیماری هستند، همواره بعنوان پست ترین قشر جامعه یاد میشوند، ارزششون لحظه ایه و بعد از سیرابی دور انداخته میشوند، آنها یاد گرفتند که دیگه اشک نریزند چون کسی اونها رو انسان نمیدونه، خانواده نمیتونند تشکیل بدهند، بهشون اعتماد نمیشه، همردیف سگ یاد میشند، دوستی ندارند، دردهای زیادی دارند ولی کسی به حرفاشون گوش نمیده و فقط بخاطر پولی که میگیرند باید به زیر پاهای مردی بیوفتند تا وی او را به انجام هزاران کار وا دارد تا بتواند قدرت مردانگی خود را برخش بکشد و از درد کشیدنش احساس شعف کنند! من فقط میگویم که اینها یک هزارم حرف آنها هم نیست.با آنها با احترام برخورد کنید و ترور شخصیت نکنید.مرد باشید و با شرف.وجود آنها برای کنترل فواحش مرد اجتماع ضروریست…بدانید که آنها هم انسانند اما مورد بعدی…
2- شعور داشته باشید! اون دختری که از روی حس جنسی با شما می خوابد فاحشه نیست احمق! او در حال جوابگویی به نیاز شخصی خود میباشد و این افتخار را بشما داده تا به این مهم دست یابید. این چه حرف کثیفی است که بعضی ها میزنند مبنی بر اینکه دوست دخترشون رو بیارن خونه تا دیگران هم باهاش رابطه داشته باشند! این بی شرفیه.اون برای شما اومده نه دیگری.وی یک انسانه نه یک عروسک،این تربیت غلط جنسی شما باعث شده که اینطور خوی حیوانی بگیرید. شما باید بفهمید که رابطه جنسی یه ارتباط دو طرفه است و فقط صرفاً در فحشا این عامل یک سویه میباشد.شما اگر قدرت تشخیص این دو را از هم ندارید جداً یه فکری در مورد خودتون بکنین.شما مسلماً اگر با فرهنگ جنسی فواحش بزرگ شوید حاضر به از خود گذشتگی در مقابل همسرتون نخواهید بود و آنوقت تبدیل به فردی خودخواه در امور زناشویی خواهید شد تا زندگی خود را نابود کنید.خودتون بدرک! یکی دیگه رو چرا بدبخت میکنین؟ لطفاً نشون بدین شما از اون دسته افرادی نیستید که ارزش وجود ندارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد