آموزش xx آموزش

آموزش آموزش آموزش

آموزش xx آموزش

آموزش آموزش آموزش

توصیه هایی در رابطه با زبان جسمانی

بله، یکبار دیگر نوبت به روزی رسید که ما خصیصه های روز قرارهای ملاقات را بررسی می کنیم. هر چند که ما میل داریم تمام سوالات شما را تک به تک پاسخ دهیم (البته با ذکر تمام جزئیات) اما از آنجایی که تعداد سوالات دریافتی بسیار بالاست، مجبور هستیم از میان آنها، تعدادی که آمار آنها از سایر سوالات بالاتر است، را انتخاب کنیم و پاسخ دهیم. شاید مشکلات مورد نظر خود را نیز در میان پاسخ های ما پیدا کردید.

پرسش و پاسخ این هفته به داشتن زبان جسمانی زیرکانه معطوف می شود. همچنین شامل نکاتی در مورد قرار ملاقات های اینترنتی و در مورد خانم هایی که تنها به دنبال مادیات در طرف مقابل می گردند، می باشد.

با حرکات خود چه پیامی را انتقال می دهید؟

در این قسمت چند حرکت پیشنهاد می شود که رعایت آنها الزامی است:

1- کمر خود را راست نگه دارید. با این کار شما به "با اعتماد به نفس ترین" انسان موجود بر روی کره زمین تبدیل می شوید.

2- آرام حرکت کنید. زمانیکه می خواهید ژست های مختلف به خود بگیرید، باید سعی کنید که این کار را با آرامش تمام انجام دهید. به آرامی صحبت کنید و به آرامی چشمک بزنید. با این کار اطمینان خاطر و آرامش خود را به شخص مقابل منتقل می کنید.

3- مکث کنید. هرگاه شما را مخاطب قرار دادند، آنگاه پاسخ دهید. به خاطر داشته باشید که مجبور نیستید نسبت به مسائلی که تمایل ندارید، وا کنش نشان داده و به آنها پاسخ دهید. خانم ها همیشه قصد دارند تا تعادل شما را بر هم زنند. پس بهتر است که با طناب آنها به چاه نیفتید. خونسردی خود را حفظ کنید و اگر این کار نیاز به مکث کردن داشت، از انجام آن خودداری نکنید.

رفتارهای نادرستی که باید از آنها اجتناب کنید:

1- تند تند صحبت کردن یا زیاد صحبت کردن. این کار گویای آن است که شما فرد عصبی و سطحی نگری هستید. (حتی اگر داستان بسیار جالبی را تعریف کنید یا اینکه صحبت کردن از جمله خصوصیات جذاب شما باشد.)

2- حرکات بدنی، خنده و تیک های عصبی. من بسیاری از افراد را دیدم که پس از اتمام صحبت هایشان خنده هایی از روی عصبانیت به فرد مقابل تحویل می دهند. با این کار جاذبه خود را از دست می دهید. این کار نا امنی و عدم اطمینان شما را نشان می دهد.

3- عدم برقراری ارتباط چشمی. شما باید تا زمانیکه او به چشمان شما نگاه می کند، ارتباط چشمی را برقرار نگاه دارید. با این کار به صورت ناخوداگاه نشان می دهید که هیچ گونه ترس پنهانی در دل خود ندارید.

من به شما پیشنهاد می کنم که در مورد حرکات بدن و طریقه پیدا کردن تسلط بر آن ها مطالعه بیشتری داشته باشید تا بتوانید تبدیل به "مرد رویا های خانم ها" شوید.

فیلم سینمایی ocean’s eleven را تماشا کنید و به حرکات فیزیکی برد پیت و جرج کلونی توجه کنید. آن دو نمونه های جذابی از حرکات تاثیر گذار فیزیکی را ارائه می دهند.

فیلم بر باد رفته را تماشا کنید و ببینید که رت چگونه اسکارلت را مهار می کند. واقعا فوق العاده است.

هر چه توجه بیشتری داشته باشید بهتر یاد می گیرید و پیشرفت می کنید.

نکاتی پیرامون امتیازات شخصی برای ملاقات با خانم ها؟

حتما. در این قسمت نکاتی است که سالیان دراز طول کشید تا به آنها دست پیدا کردم:

1- اگر مواردی را که خانم ها برای آن ارزش قائل هستند رعایت کنید تا اینکه بخواهید از روش عادی زندگی خود پیروی کنی(مگر اینکه خود به شخصه در این کار استاد باشید)، از عموم مردم احترام بیشتری دریافت می کنید

2- برای جذاب نشان دادن شخصیت خود باید همه روزه از امتیازاتی که توسط خانم ها مورد پذیرش واقع می شود بهره بگیرید. شاید در طول روز خانم ها از بین 50 تا 100 مورد مختلف برخورد کنند اما پس از مدتی تمام آنها را فراموش می کنند شما باید از این نکته استفاده کنید و خود را در میان آنها قرار دهید و سعی کنید که کنار گذاشته نشوید.

3- بامزه و سرگرم کننده باشید. (این افراد به عنوان خود نما و با مزه هم شناخته می شوند.) می توانید از چیزهایی از این دست استفاده کنید: " من داشتم در اینترنت گشتی می زدم که دیدم تعداد بسیار زیادی خانم تنها و نا امید در اینجا پیدا می شوند که ناگهان تو را دیدم که که تنها و نا امید بودی اما دوست داشتنی هم بودی..." به خاطر همین بهت پیغام دادم که ببینم آیا به اندازه عکست جالب هستی."

بهتون نگفته بودم که به تازگی یکی از دوستان عکس خودش به همراه چند دلفین را در پروفایل شخصی اش جا داده بود. این کار باعث شد که او پیام های بشماری را از جانب خانم های مختلف دریافت کند. البته من خودم امتحان نکردم اما باید عقیده بینظیری باشد!

آیا فکر می کنید بعضی از خانم ها تنها به دنبال مال و منال آقایون هستند؟

اول باید بگوییم که بله؛ بعضی از خانم ها فقط با مردهایی ارتباط برقرار می کنند که با اندازه کافی پول داشته باشند.

اما این امر فراگیر نیست و خانم های انگشت شماری به دنبال این مسائل هستند.

اگر یک خانم امواج جادویی جذابیت را از جانب مردی دریافت کند، آنوقت پولدار بودن و یا نبودن شما مشکلی را ایجاد نمی کند. من در گذشته تصور می کردم که تنها مردهایی که ماشین مدل بالا دارند و حساب های بانکی شان پر از پول است می توانند با هر خانمی که بخواهند ارتباط برقرار کنند.

اما بعدها که با مردهایی که در مورد برقراری ارتباط با خانم ها موفق بودند آشنا شدم به این نتیجه رسیدم که شخصیت بیش از هر چیزی (از جمله قیافه، قد و پول) برای آنها اهمیت دارد.

در حقیقت بیشتر مردهایی که در ارتباط با خانم ها موفق می شوند به هیچ وجه پولدار نیستند.

شما باید یاد بگیرید که چگونه می توانید خانم ها را با استفاده از شخصیت جذاب خود تحت تاثیر قرار دهید. راه عبور شما همین است و بس.

باور کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد