آموزش xx آموزش

آموزش آموزش آموزش

آموزش xx آموزش

آموزش آموزش آموزش

تغییر و رشد در زندگی زناشویی

اگر مدبرانه رفتار نکنید و اگر در زندگی خود تغییرات لازم را اعمال نکنید، زندگی زناشویی شما احتمالاً خسته کننده می شود. شاداب بودن و مبتکرانه رفتار کردن، به زن و شوهر کمک فراوانی می کند. اگر زن و شوهر خواهان زندگی زناشویی با طراوت هستند باید رشد و تغییر کنند.
درست همان طور که رشد جسمانی برای فرزندان ما امر مسلم است باید پیوسته در زمینه های عاطفی، احساسی، ذهنی و معنوی نیز رشد کنیم. باید مراقب باشیم که بیش از اندازه از خود گذشت نکنیم. وقتی روابط زناشویی امکان رشد را فراهم نسازد، آن پیمان کمرنگ می شود.
دوست داشتن همسر بدین معنا نیست که لزوماً همه دقایق زندگی خود را با هم باشید. این هم می تواند از شور و شوق زندگی بکاهد. داشتن دوستان و فعالیتهای مناسب وسیله ای است تا شادابی بیشتری به زندگی زناشویی خود بدهید. معاشرت داشتن با زوج های دیگر نیز وسیله مناسبی است که به زندگی شما طراوت بیشتری می دهد.
برنامه ریزی موقعیت ها و برنامه های خاص از اهمیت ویژه ای برخوردار است. جشن گرفتن به مناسبت های ویژه، شرکت در مهمانی، دادن هدیه، گذشت ایام را طراوت جدیدی می بخشد. این ها به ویژه برای زن اهمیت زیادی دارد. اینکه شوهر روز تولد، سالگرد ازدواج و سایر مناسبت ها را به خاطر داشته باشد برای زن مهم است و به این نتیجه می رسد که مورد مهر و محبت همسرش قرار دارد.
یکی از عوامل فرو نشاندن مهر و عشق در خانواده یکنواخت بودن و یکنواخت زندگی کردن است. حتی اگر از زندگی یکنواخت خود لذت می برید گاهی لازم است که کاری جدید و بر خلاف همیشه صورت دهید.
سرانجام، برای حفظ شور و نشاط در زندگی زناشویی، زن و شوهر باید در عشق رشد کنند. با هم زندگی کردن، با هم خندیدن، با هم گریستن و با هم آموختن به زن و شوهر امکان می دهد که یکدیگر را بیش از پیش دوست بدارند و مهر و محبت میانشان بیشتر شود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد