آموزش xx آموزش

آموزش آموزش آموزش

آموزش xx آموزش

آموزش آموزش آموزش

زن... مرد... درک نیاز

زنها همواره بطور غریضی فکر می کنند که برای حمایت شدن نباید درخواستی بکنند چون آنها بطور ذاتی نسبت به کسی که دوستش دارند بی وقفه محبت می کنند.هرچقدر کسی را بیشتر دوست داسته باشند بیشتر خود را برایش هلاک می کنند.آنها ابراز عشق را یک امر خواستنی نمی دانند چون ذاتاً خودشان روزانه کیلو کیلوی آن را در طبق اخلاص گذاشته و تقدیم به شوهران نمک نشناسشان میکنند!!!
با این دید هر زنی فکر می کند که شوهرش نیز اگر او را دوست دارد باید بدون درخواست وی عشق خود را ارزانی کند..بعضی از زنها حتی گاهی خود را لوس می کنند و تظاهر به عدم نیاز به عشق می کنند در حالیکه دلشان مثل سیر و سرکه میجوشد و میخواهند بدانند شوهر عاشقشان خود را به چند تکه تقسیم میکند!!
در این مواقع مردها خیلی مسخره عمل میکنند…یعنی در واقع هیچ عملی نمیکنند!!!چون ذاتاً تا از مردی تقاضایی نشود عمراً از جایش تکون نمی خورد…از طرفی خانمها بدلیل علاقه وافر و حس فداکاری شروع به سرویس دهی بی وقفه میکنند تا شاید مرتیکه لندهوور ،یکم به خودش بیاد…اما افسوس که در اون لحظات مردان به این فکر میکنند که: عجب شوهران توپی هستند چون همسرانشان این همه برایشان چقلتپ میکنند . اگر چیزی هم بخواهند خوب درخواست می کنند پس لابد احتیاجی ندارند که چیزی نمی گویند…
در حالیکه آقایان عزیز …زنها با شما فرق دارند…آنها از شما نیازهای روحی را تقاضا نمی کنند…شما خودتان باید حدس بزنید.این کار برای آنها خیلی مهم است که شما بدون تقاضای آنها نیازهایشان را بشناسید و اجابت کنید…زنها بدون تقاضا به پای شما می سوزند و دقیقاً همین انتظار را ، از شما دارند.در ضمن لطفاً تو کلتون بکنید که اگر در مقابل تقاضای روحی وی کاری انجام دهید ، شاخ فیل را نشکونده اید و نیشتان را تا بناگوشتان باز نکنید، اصلاً هم احساس وای چقدر کارم درسته بهتون دست نده!!!
چون آنها زمانی پاسخ شما را محبت میدانند که بدون تقاضای آنها باشد…خودتون حدس زده باشید…
حالا هم نترسید…هول هم نکنید…کار سختی نیست…موشک که نمی خواین هوا کنین….کافیست تیک های روحی همسرتان را شناسایی کنید…ولی خدا وکیلی این یه کارو درست انجام بدین….
آخه الاغ…زنم از فلان ادکلن خوشش میاد براش بخرم یا این مدل لباشو دوست داره اسمش شناساییه؟؟؟…خاک تو سرت کنن…
شناسایی یعنی اینکه در لحظه بدونی به چی احتیاج داره…به سکوت و تنهایی یا اینکه کنارش بشینی…چه زمانی براش حرف بزنی کی بشنوی…کی میخواد از دهنت کلمه تشکر رو بشنوه…کی می خواد بغلش کنی ببوسیش…کی دوست داره خودشو برات لوس کنه…شناسایی تیک های روحی...
مسخره..اینکه از فلان رنگ بدش میاد و این مدل کفشو دوست نداره شناسایی عاداته نه روحیات…این کارو عمه منم بلده….
آقایون: … در خواستهای روحی همسرتون رو حدس زده و بدون تقاضای وی پاسخ دهید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد