آموزش xx آموزش

آموزش آموزش آموزش

آموزش xx آموزش

آموزش آموزش آموزش

راههایی برای تداوم عشق زناشویی و لذت از زندگی

در زندگیهای پرمشغله امروزه، زمان زود از دست می رود و اینکه شما کنار همسر خود زمانی را سپری کنید از اهمیت خاصی برخوردار است. همیشه باید بدانیم تداوم یک عشق کار ساده ای نیست. عاشق شدن آسان است، ولی عاشق ماندن بسیار دشوار است. با راهکارهای زیر سعی کنید عشق را تداوم بخشید.
● در روزهای بارانی
به کمک همسر خود، گاراژ ماشین، کابینتها وکمدهای لباس خود را مرتب کنید، مهم نیست این کار چقدر طول می کشد، مهم این است که شما کنار همسر خود بوده اید.
قدم زنان به مغازه های اطراف بروید و از قدم زدن در زیر باران لذت ببرید. به سینما، موزه یا گالری نقاشی بروید. مثل دوران کودکی زمانی را از روز صرف خلق کردن چیزی مثل ظرفهای سفالی، ساختن شمع یا اشکالی با صابون، در کنار همسر خود کنید.
شب هنگام در کنار همسر خود مشغول دیدن برنامه های تلویزیون شوید، حتی اگر فوتبال را نیز دوست ندارید، به خواسته شوهر خود احترام گذاشته و کمی فوتبال تماشا کنید.
● در روزهای آفتابی
به پیک نیک بروید، جای سرسبزی را پیدا کنید و لحظاتی را در آن بنشینید و با هم صحبت کنید، ورزش کنید، بدوید یا دوچرخه سواری کنید، یا هر کار دیگری که به شما و شوهرتان انرژی می دهد، به باغ وحش بروید و از دیدن حیوانات و حرکات آنها لذت ببرید. کوه بروید و در هوای آزاد با فکری آزاد با همسر خود صحبت کنید، آرزوهایتان را بیان کنید، از مشکلات حرف بزنید و مطمئن باشید که در آن هوای آزاد بهتر می توانید راه حل مشکلات را بیابید.
● آخر هفته و تعطیلی
اگر می توانید اتاقی در یکی از هتلهای شهر خود رزرو کنید و یکی دو روز آخر هفته را با همسر خود در آنجا بگذرانید. اگر جایی در خارج از شهر دارید، حتماً به آنجا بروید، مسافرت روحیه انسان را عوض می کند، به دیدن اقوام و دوستان خود بروید و لحظاتی را کنار آنها بگذرانید.
دکوراسیون منزل خود را به کمک همسر خود تغییر دهید، جابه جایی اثاثیه و ایجاد حالتی جدید در منزل باعث تغییر روحیه و حوصله افراد می شود. اگر باغچه کوچکی دارید، زمانی را صرف رسیدگی به گلها و گیاهان باغچه کنید.
● وقتی کودکان خواب هستند
بازیهای کامپیوتری انجام دهید، کارت بازی کنید و با درست کردن پازل یا حل کردن جدول «آی کیو» خود را تست کنید. یک فیلم کمدی یا احساسی انتخاب کنید و با همسر خود به تماشای آن بپردازید.
در یک فضای شاعرانه، با دو شمع روشن، یک موزیک ملایم یک شام دونفره ترتیب دهید. در کنار آتش شومینه بنشینید و دو فنجان چای یا نسکافه داغ بنوشید. چنانچه از خواندن کتابی لذت برده اید، آن را بیاورید و نکات جالب را برای همسرتان بخوانید. برنامه های مربوط به زندگی روزمره خرید منزل تا خرید پوشاک و پرداخت قبوض را با همسر خود چک کنید و برای آن برنامه ریزی کنید. این فرصت را برای او فراهم کنید که بداند در همه چیز شریک شماست و شما در تمامی امور منازل او را کمک می خواهید.
با هم یادگیری یک زبان جدید از طریق CD یا برنامه آموزشی را آغاز کنید. هرچند وقت یک بار با خرید هدیه ای، همسر خود را شگفت زده کنید.
با کمک هم کیک درست کنید، گاهی اوقات صبحانه را با هم در رختخواب بخورید. کلمه «دوستت دارم» را هیچگاه فراموش نکنید و سعی کنید هرچند روز یک بار با گفتن این کلمه، محبت و علاقه خود را به همسرتان نشان دهید. یا در کیف او، جیب کتش، روی تلویزیون کاغذ کوچکی حاوی این نوشته را برایش بگذارید. برای هم گل بخرید. وقتی از هم دورید (هنگام روز وقت کار) با تلفن با همسر خود در ارتباط باشید و به او بگویید که دوری از او برایتان سخت است و دلتنگش شده اید. گاهی اوقات با یک مداد شمعی روی آیینه میز توالت کلمه «دوستت دارم» را برایش بنویسید. سعی کنید اجازه ندهید زندگی و کارهای روزمره و حتی خود شما تکراری نشوند، بنابراین هر روز کار جدیدی را آزمایش کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد